آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان رضوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
سرخط خبرها

پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۷۴۴
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان عصر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که چهار پایگاه نظامیان صهیونیست در مناطق اشغالی جنوب این کشور و همچنین شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله راکتی و توپخانه ای قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رزمندگان حزب الله پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به «الرادار» در اراضی اشغالی شبعا را هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

نیروهای مقاومت همچنین پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله راکتی قرار دادند که در نتیجه آن، اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت آتش رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه های نظامی «رامیم» و تپه «الکرنتینا» را با آتش توپخانه هدف قرار دادند و در پی آن، اهداف مورد نظر مورد اصابت آتش مقاومت قرار گرفت.

همزمان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگارش در جنوب لبنان اعلام کرد یک هدف نظامی متعلق به اشغالگران صهیونیست در پایگاه نظامی «حدب یارون» مورد حمله مستقیم قرار گرفت.

ساعاتی پیش نیز، شبکه المیادین گزارش داد یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل «حیفا» شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادهای حزب‌الله قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، این حمله به وسیله یک اسکادران پهپاد از خاک لبنان به سمت شهرک‌های اطراف الجلیل انجام و منجر به فعال شدن سامانه های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» و ترور یکی از برادران مجاهد، پهپادهای ما مقر تیپ گولانی و مقر یگان ۶۲۱ «ایگور» در پادگان «شراغا» در شمال شهر اشغالی «عکا» را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه حزب‌الله این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.

برخی منابع نیز از اصابت موشک به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «کریوت» صدای چند انفجار در منطقه شنیده شد.

این رسانه‌ها همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در بندر «حیفا» خبر دادند.

طبق این گزارش، پس از فعال شدن آژیرهای خطر، آتش سوزی در منطقه شمالی بندر حیفا رخ داد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به سمت آب‌های لبنان در مقابل «الناقوره» موشک پرتاب کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->